Димитър Попов: България трябва да върви към промяна на имиджа си като туристическа дестинация
-
Д. Попов: Имиджът на българската почивка е непоправимо съсипан
Още не можем да достигнем нивата от 2019 г. по приходи и брой нощувки, каза браншовикът от АТИБ
1 -
Ще имат ли скоро всички компании в ЦИЕ планове за борба с климатичните промени?
Изоставащите фирми рискуват репутационни щети и глоби в бъдеще заради липсата или недостатъчни действия, посочи Димитър Попов от "Делойт България"
-
Туристическият бранш иска предвидимост на пандемичните мерки
За държавна компенсация при всяко едно затваряне настояват още от индустрията
1 -
Ясни правила за чуждите туристи у нас искат от бранша
Прогнозите за летния сезон са малко по-добри от миналата година, каза Димитър Попов
-
Асоциацията на туроператорите: Никой няма да дойде в България заради презастрояването
Спадът на туристите у нас през летния сезон може да достигне 60%, прогнозира Димитър Попов, член на ръководството на АБТТА
-
Германия, Русия и Израел са големите пазари за българския туризъм
Вътрешният туризъм ще е ориентиран не към морето, а към къщите за гости, очаква Димитър Попов, от Асоциацията на българските туроператори и туристически агенти
-
Има ли България потенциал да развие устойчив туризъм
Не сме организирали уъркошопове, където да запознаем аудиторията с ползите и необходимостта от различните видове туристически продукти, посочи Димитър Попов от АББТА
-
Експерт: Пазарът е фрагментиран и туроператорите търсят ниши, за да оцелеят
Конкуренцията между нискотарифните превозвачи става все по-силна, а цените зависят най-вече от стойността на горивото, посочи Димитър Попов
-
09.07.2018
Експерт: България изостава в опитите си да привлече китайския туристически пазар
Липсва подходящата маркетингова стратегия в тази насока, каза Димитър Попов от АБТТА